Moving in

 2009.09.20. 13:34

Huuu... rég nem írtam, pár napja még tudtam mit,  meg mi történt, de most már...hát nagy feladatra vállalkozom. :)

Lényeg az, hogy reggel elindultam a hostelből, nagy szomorral...:) (Mert bár az albi is "jó lesz" (jó is lett - a lusta szerk.), de a hostelt tényleg imádtam, nagyon jó műfaj az ilyen, főleg ha jófejekkel lakik az ember.) És nagyon szokatlan módon egyszerűen visszaadták a maradék 4 éjszaka díját, amit nem töltöttem ott. (Tehát vagy baromi jó hely ez a Valencia, vagy nagyon utáltak..:D) A taxis a közeli téren tett ki, úgyhogy fel kellett hívnom az olasz "future flatmate"et hogy segítsen felcipelni...:) Miután megérkeztem, elmentem az egyetemre, hogy kderítsem mégis mikor kezdődik a tanév, nehogymár lemaradjak valami jóról...:) Hát bár álmos voltam, de a látvány, illetve méginkáább a kirándulás méretű séta felébresztett. Ugyanis az egyetem egyik (!) campusa körülbelül akkora, mint négy Sziget fesztivál összeragasztva, aki volt már, az érti mennyit kellett sétálnom. Tehát hiába csíptem el a fogadóórát a fő Nemzetközi Osztályon, átküldtek a saját karom nemzetközi irodájába, ahol már véget ért a nyitvatartási idő. De legalább megtudtam, mikor kell bemennem másnap, h jussak valamire. Majd teszek föl képeket, baromi jól néz ki, a mérete meg tényleg brutál. Talán elég ha annyit mondok, hogy négy metrómegálló hosszú. :)

Délután megérkezett az angol lány is, és bementünk „a városba” (mert ugye mostmár kb. a pesti Keleti pu. távolságára lakom a belvárostól.) (Jah a metróról még annyit, hogy ki van írva ugyan, hogy hány óra hány perckor indul a következő járat az adott állomásról, de közben gyakran megváltozik, természetesen úgy, hogy többet kelljen várnod. Szóval pl. látod, hogy12:24 kor jön, ami 1 perc múlva már 12:27. Ha meg futsz a metró után, és nem sikerül jegyet venned, mászhatsz át a kerítésen a kijáratnál…) Lényeg h bementünk ágyneműt venni neki a Corte Inglésbe, ami egy nagy bevásárlóközpont, és nagyon népszerűnek tűnik Spanyolországban (olyan mint a Skála vagy a Corvin nálunk, mégis menő), csak itt a belvárosban 4 van, kb. 2 utcányira egymástól. De minek? Na itt próbáltunk ágyneműt venni, spanyolul, persze képzelhetitek mennyire tudtunk ilyen szavakat spanyolul, ők meg angolul, úgyhogy jó kis Activity volt. Aztán hazamentünk, mert este 10 még túl koránvolt bármilyen esti programhoz itt, meg aztán paplanostul bulizni…legalább az alvás megoldható lett volna az igaz…:D Mire elindultunk, sikerült pont lekésni az összes bkv járatot, a  taxik meg bár kiteszik a LIBRE táblát, mégis elhajtottak előttünk. Meg esett is, mint majdnem minden este mióta itt vagyok. (Where’s spanish weather?? It sucks!) Úgyhogy végül mégsem lett semmi.

Huuu... rég nem írtam, pár napja még tudtam mit,  meg mi történt, de most már...hát nagy feladatra vállalkozom. :)

Lényeg az, hogy reggel elindultam a hostelből, nagy szomorral...:) (Mert bár az albi is "jó lesz" (jó is lett - a lusta szerk.), de a hostelt tényleg imádtam, nagyon jó műfaj az ilyen, főleg ha jófejekkel lakik az ember.) És nagyon szokatlan módon egyszerűen visszaadták a maradék 4 éjszaka díját, amit nem töltöttem ott. (Tehát vagy baromi jó hely ez a Valencia, vagy nagyon utáltak..:D) A taxis a közeli téren tett ki, úgyhogy fel kellett hívnom az olasz "future flatmate"et hogy segítsen felcipelni...:) Miután megérkeztem, elmentem az egyetemre, hogy kderítsem mégis mikor kezdődik a tanév, nehogymár lemaradjak valami jóról...:) Hát bár álmos voltam, de a látvány, illetve méginkáább a kirándulás méretű séta felébresztett. Ugyanis az egyetem egyik (!) campusa körülbelül akkora, mint négy Sziget fesztivál összeragasztva, aki volt már, az érti mennyit kellett sétálnom. Tehát hiába csíptem el a fogadóórát a fő Nemzetközi Osztályon, átküldtek a saját karom nemzetközi irodájába, ahol már véget ért a nyitvatartási idő. De legalább megtudtam, mikor kell bemennem másnap, h jussak valamire. Majd teszek föl képeket, baromi jól néz ki, a mérete meg tényleg brutál. Talán elég ha annyit mondok, hogy négy metrómegálló hosszú. :)

Délután megérkezett az angol lány is, és bementünk „a városba” (mert ugye mostmár kb. a pesti Keleti pu. távolságára lakom a belvárostól.) (Jah a metróról még annyit, hogy ki van írva ugyan, hogy hány óra hány perckor indul a következő járat az adott állomásról, de közben gyakran megváltozik, természetesen úgy, hogy többet kelljen várnod. Szóval pl. látod, hogy12:24 kor jön, ami 1 perc múlva már 12:27. Ha meg futsz a metró után, és nem sikerül jegyet venned, mászhatsz át a kerítésen a kijáratnál…) Lényeg h bementünk ágyneműt venni neki a Corte Inglésbe, ami egy nagy bevásárlóközpont, és nagyon népszerűnek tűnik Spanyolországban (olyan mint a Skála vagy a Corvin nálunk, mégis menő), csak itt a belvárosban 4 van, kb. 2 utcányira egymástól. De minek? Na itt próbáltunk ágyneműt venni, spanyolul, persze képzelhetitek mennyire tudtunk ilyen szavakat spanyolul, ők meg angolul, úgyhogy jó kis Activity volt. Aztán hazamentünk, mert este 10 még túl koránvolt bármilyen esti programhoz itt, meg aztán paplanostul bulizni…legalább az alvás megoldható lett volna az igaz…:D Mire elindultunk, sikerült pont lekésni az összes bkv járatot, a  taxik meg bár kiteszik a LIBRE táblát, mégis elhajtottak előttünk. Meg esett is, mint majdnem minden este mióta itt vagyok. (Where’s spanish weather?? It sucks!) Úgyhogy végül mégsem lett semmi.

Címkék: moving in

A bejegyzés trackback címe:

https://vamosalaplaya.blog.hu/api/trackback/id/tr121394483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása