Flat life

 2009.09.20. 14:24

Ma korán keltem, hogy elcsípjem a művészellátókat még ma, mert hátha ezen a hétvégén még mindig több időm lesz rajzolni, mint később, miután a Uni elkezdődik. (Jujj, apropo még mindig nem szóltam a mentoromnak (tandem-diák, aki azért van hogy segítsen engem), hogy itt vagyok a városban. Valszeg nincs is szükségem segítségre, azért. De asszem úgy sincs még Valenciában, majd csak hétfőtől, úgyhogy ráér.) Sikerült is jól bevásárolnom kartonokból meg filcekből, hát, jobban is mint reméltem…J

Vettem ágyneműféléket meg spanyol mobilt (Jééjj!) meg Valencia útikönyvet, meg kaját. A kaját Lynseyjel alig bírtuk hazacipelni, annyira sok volt! (lásd hűtőfeltőltő női reflex). Vicces különben, hogy a supermercado, amiben vásárolni szoktunk, mindig valami hülye szignált nyomat, annyira, hogy a boltban is volt pár vásárló, aki énekelte.

Ahogy följöttünk a lakásba a lépcsőn, egy csávó követett minket, az ajtónk előtt kiderült hogy ő Matthias, a német lakótársunk, aki most jött vissza Valenciába a nyelvi kurzusról. De ez mind elenyésző tény amellett, hogy BAROMI JÓL TUD MAGYARUL! Egy évig nálunk volt polgári szolgálaton, ha jól értettem, mondta, hogy ott senki nem beszélt más nyelvet, úgyhogy választhatott, hogy vagy csöndben marad egy évig, vagy megtanul magyarul. Örülök, hogy az utóbbi mellett döntött, így nem lett pszichopata, meg tudunk is kommunikálni. :)

Este főztünk, a fiúk csináltak valami jópofa bolognai szószos zöldpaprikás tésztát mi meg salátát ettünk. Utána kezdődött a meccs, úgyhogy minden érdekelt lepunnyadt a kanapéra a fekete dobozt bámulni (barca- atlético madrid 5-2). A meccs után összeírtuk, hogy mi nem működik vagy hiányzik a lakásban mert elvileg holnap jön a tulaj, hogy elintézze ezeket. Nekem még nincs kulcsom, eddig 1et használtunk ketten Lynseyjel, mostmár kezzd nagyon idegesíteni a dolog, mert nem jutottunk előbbre az ügyben. Ha nagyon nem lesz semmi, majd lemásolom, pedig nem az én dolgom lenne. A lista végül minimum 10 sorosra sikeredett, úgyhogy azt hiszem a tulaj nem lesz többet a barátunk (de valszeg nem is nagyon akarna ahogy mondták…:) )

Címkék: life romlott flat magyarnémet

A bejegyzés trackback címe:

https://vamosalaplaya.blog.hu/api/trackback/id/tr101394610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzsmi 2009.09.20. 21:15:30

Nagyon színesen adod elő a történeteket, nagyon szórakoztató olvasni, de ha erre a blogra feltölthetők fotók is (nem tudom), akkor raksz föl majd néhány képet, hogy el tudjuk jobban képzelni mindezt? Köszi!!!

quesuerte 2009.09.20. 23:16:07

persze, csak még nem volt időm fotózni sem nagyon...de majd a jövőő héten tuti...:)
süti beállítások módosítása