Proprietario con fiestasiesta

 2009.09.15. 04:19

A mai napom nagyresze (ahh...a lenti spanyol gepen nincsenek ekezetek, sot, meg a betuk is lekoptak...ez am a muveszet igy irni ertelmeset...de egesz jol emlekezni a betuk helyere...:)

Szoval a mai napom nagyresze azzal telt, hogy a lakast inteztem, foleg miutan kb delelott 11kor megtudtam h megkaptam. Eltartott 1 darabig, mire egy masnapos-almos avignoni francia akcentust felfogtam skypeon, de 5perc utan sikerult. (fulhallgatot feltettem azert). Miutan megkaptam a tulaj fianak mobilszervizenek cimet, es egy telefonszamot, nyakamba vettem a hatalmas sugarutat, hogy felkeressem szerzodest kotni. Nagy remenyeim a hetfoi metrosuruseget illetoen hamar szertefoszlottak, a vasarnapi 10 perc helyett most csupan 8 percet kellett varni. De furamod most neha elobb jott a jo jarat mint a rossz. Igy hat eleg nehez kiszamitani ugye hogy hova mikor er az ember, plane hogy tok random idoket allnak a kocsik egy-egy megalloban. Ez ahhoz vezetett h 13:50kor fel kellett hivnom a tulaj fiat, Javit, hogy kesek negyed orat (miutan fel oraja gyalogoltam 30 fokban egy sugaruton), mire o kozolte, h na hat addigra mar nem lesz ott bien sur, (hiszen siesta). Es tenyleg, erthetetlen modon minden hetkoznap delutan 2-5-ig szombat van. Reggel meg arra ebredtem h orbitalis zajjal jonnek-mennek az autok a szomszed utcaban, delutan meg kb barmelyik 4savos uton atmehettel lampa nelkul. Fura. VAjon hova mehetnek ezek 2-tol 5-ig...mert kocsi nelkul haza lehetetlen.  Vagy buli vagy titkos fold alatti osszeeskuves amire tippelne´k. Vegul delutan 5re visszamentem, mire a pasi mondta h meg nincs meg a szerzodes, varjak a kornyeken 40 percet, vagy holnap. Az addig perfect napos ido hirtelen esore valtott es 40 perces metromegalloban, vagy 5 epitkezes zajaban valo uldogeles utan (ezalatt 1 ment el oda 1 vissza osszesen:D) alairhattam eletem elso spanyol szerzodeset (es a masodikat, ever). Hat vicces volt szotarral a kezemben bogaraszni 3oldalnyi enyhen jogi szoveget...

Estere buli volt igerve 2 helyen egymas utan, az elso helyett a hostelben dumaltunk csomo arccal, erasmusosok, egy vilagjaro ausztral srac, meg a "receptionist guy", aki arab francia, es a hostelkedesen kivul festessel keresi a kenyeret-hala´t valenciaban. Nagyon jo cuccok, belinkelem majd... Jah es animat hallgat, vicces.

A buli felejtheto volt, a lakotarsakkal "hiii!" nal tobbet nem nagyon tudtunk mondani egymasnak, ugyhogy inkabb beultunk 1 kozeli barba sorozni egy hosteles torok sraccal, valami "csardas" a neve, legalabbis igy ejtik. O is spanyolul fogja tanulni a targyait tanulni  1 evig, mint a legtobben, csak a kulonbseg, h o 1 szot sem tud spanyolul. Nice try...

Utana csatlakozott hozzank a "Future flatmate" angol lany meg a baratnoje. Mondta h nyomulos spanyol pasiknak ha megkerdezik "Do you have a boyfriend?" azt mondja: "Girlfriend." es lekopnak. A torok srac meg meselte h mindenaron ki akarja probalni a How I met-bol a Naked man-t, mar honapok ota, hatha majd itt sikerul. Vicces arcok ezek.:)

 

 

 

Címkék: siesta proprietario

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása