Nnna.

 2009.09.14. 01:18

Úgy éreztem minek fárasszalak titeket az előkészületek részleteivel, mert nem olyan izgi és el is tudjátok képzelni. De bizonyos értelemben mégis izgi volt, meg elképzelhetetlen. Azóta sem tudom eldönteni, hogy lánynak vagy fiúnak jobb-e lenni. Ugyanis repülővel (pláne kettővel - esetemben) kiköltözni fél évre, sehová nem könnyű. A Swiss airlines 23 kg-ot engedett feladni, kézipoggyásznak meg még 8at. Így 31 kilónál tartunk, which must include: laptop (1kg, jó), ruhák (sok, 30-10°Cig minden kell (de nem panaszkodom, moszkvában biztos nehezebb ez:D)), útikönyv (dögnehéz, 1kg, rossz), kozmetikumok (some), gyógyszerek, ezerféle papír, kártyák, cipők, headset, könyvek, hálózsák (minek?!), pokróc (gyártottam rá okot), hajgumi, fogkefe, stb. körülbelül ilyen jó kis sorrendben pakoltam be őket 3 táskába, és így is otthonhagytam a fél életemet, maradék: 28kg+8kg=36kg. Namost (ne röhögjetek:D) én meg kb 49 vagyok...zóval elvoltam a ki-bepakolással meg méricskéléssel csomagotul és anélkül, mígnem végre kijött az eredmény, ráfizetéssel. Jah, I made it the Panni style, fél órát aludtam.

Somehow mégis eljutottam a reptérre másnap (aznap), és csodák csodája a 35percesnek ígért, végül 15percesre szűkült Zürichi átszállást is sikerült abszolválnom. Sőt, szerintem még nagyobb teljesítmény, hogy a csomgajaimnak is. Így teljes túlsúlyom birtokában megérkeztem az aeropuertora, ahol a kövvetkező fogadott (remlélem legközelebb nekem lesz): egy spanyol pasi kockás ingben és nadrágja fölött felfújható rodeojelmezben a kettővel mögöttem érkező minimum 35éves pasit öszöntötte spanyol happy birthday nótával, kb 20 (!) ugyancsak hülyén beöltözött honfitársával együtt. (Persze hogy Michael Jackson is volt.) Így örömködtek minimum 10 percig, aztán otthagytam őket repterestül, illetve leváltottam egy gyorsan hajtó kívül öreg taxisra, aki belül elég fiatal lehetett mivel a rádióban menő Lady Gaga v hasonló számot végig fütyörészte és dalolta felváltva, közte néha megjegyezte, hogy na valenciában bizony minden nemzet jelen van a népességben.

So, megérkeztem a hostelbe, ami muy bonito, a recepciósok szája fülig ér (ez valszeg vmilyen feltétele az állampolgárságnak itt) és a szoba 4 nem emeletes (!) ággyal+két finn lakótárssal is jó nagyon. Délutánabb még felkerekedtem megnézni 1 albit, valszeg az egyetlen lakótársat keresünk feeling lakás, mert itt 2 van egybenyitva, ergó 4 helyett 8 ember lesz. Meglátjuk. Vacsifőzés után váratlan bealvás, jó indokkal.

 

 

Címkék: first life hostel megérkeztemyeah

A bejegyzés trackback címe:

https://vamosalaplaya.blog.hu/api/trackback/id/tr231380293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása